Biuro projektu:
"NADZIEJA" Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Uzależnionym od Alkoholu

 
 

ul. Abramowicka 2F
20-442 Lublin
81 743 91 11
www.nadzieja.lublin.pl/aktywni

 
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
     
   

 

 

       
AKTUALNOŚCI

 

   
     
       
REKRUTACJA

 

   
     
       
SZKOLENIA

 

   
     
       
DORADZTWO

 

   
     
       
ZATRUDNIENIE WSPIERANE

 

   
     
       
SPÓŁDZIELNIE SOCJALNE

 

   
   

 

 

       
 
 
 

KONIEC PROJEKTU

Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Uzależnionym od Alkoholu „Nadzieja” z siedzibą w Lublinie informuje, iż dobiega końca projekt „Aktywni na rynku pracy”. (czytaj dalej)


AKTUALIZACJA (27.05.2013)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW maj 2013 ... (więcej)


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW czerwiec 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO czerwiec 2013 ... (więcej)


AKTUALIZACJA (23.05.2013)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW maj 2013 ... (więcej)


AKTUALIZACJA (06.05.2013)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW maj 2013 ... (więcej)


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW maj 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO maj 2013 ... (więcej)


KOMUNIKAT

Uprzejmie informujemy, że dyżur doradcy ds. finansowo-księgowych w dniu 10 kwietnia 2013r. w godzinach  8.00-13.00,  zostaje  przeniesiony do Biura Projektu (ul. Abramowicka 2F).

Za utrudnienia przepraszamy.


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW kwiecień 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO kwiecień 2013 ... (więcej)


KOMUNIKAT

Informujemy, iż wszystkie złożone Wnioski o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego zostały rozpatrzone.

Z chwilą zatwierdzenia Protokołu z posiedzenia Komisji Oceny Wniosków przez IW (IP2), Stowarzyszenie Nadzieja poinformuje Beneficjentów o terminie podpisania aneksów do umów i przelania środków finansowych.


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW marzec 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO marzec 2013 ... (więcej)


ZMIANA

Uprzejmie informujemy, że dyżur trenera zatrudnienia wspieranego w dniu 7 lutego  2013rw godzinach  12.00-17.00,  zostaje  przeniesiony do Biura Projektu (ul. Abramowicka 2F).

Za utrudnienia przepraszamy.


KOMUNIKAT

Uprzejmie informujemy, że dyżur doradcy w dniu 30 stycznia 2013r. został przeniesiony do Biura Projektu (ul. Abramowicka 2F) z powodu problemów z brakiem dostępu do internetu.

Zespół projektu: „Aktywni na rynku pracy”


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW luty 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO luty 2013 ... (więcej)


WZORY WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW

do Wniosku o przedłużone wsparcie pomostowe.

wzor.pdf


INFORMACJA

Informujemy, iż spośród złożonych ofert na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji i organizacji w projekcie „Aktywni na Rynku Pracy”  została wybrana Pani Dorota Chudy.


NABÓR WNIOSKÓW
o przyznanie
przedłużonego wsparcia pomostowego

Okres naboru Wniosków
od 11 do 28 stycznia  2013 roku.

Nabor wnioskow o przyznanie przedluzonego wsparcia pomostowego.pdf
 


INFORMACJA

Dyżur doradcy ds. prawa zostaje przeniesiony z dnia 11 stycznia 2013 r. (piątek) na dzień 15 stycznia 2013 r. (wtorek) w godzinach 9.00-14.00.
 


UWAGA –
ZMIANA ADRESU PUNKTU DORADCZEGO

Informujemy, iż Punkt Doradczy w ramach Projektu „Aktywni na Rynku Pracy” mieści się w Lublinie, przy ulicy Sierpińskiego 12.

Poniżej mapka dojazdu.
 

 
Wyświetl większą mapę

ZAPRASZAMY w godzinach pracy doradców i trenerów.

Aktualne Harmonogramy dyżurów

Doradztwo - Harmonogram dyzurow specjalistow styczen.pdf

Dyzury trenerow - styczen.pdf

 


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW styczeń 2013 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO styczeń 2013 ... (więcej)


OGŁOSZENIE

W związku z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego "NADZIEJA" Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Uzależnionym od Alkoholu pilnie poszukuje osoby na  stanowisko Specjalisty ds. monitoringu.

Miejsce pracy: biuro projektu – Lublin, ul. Abramowicka 2F.

Wymagania:

   •  Wykształcenie wyższe,
   •  Doświadczenie w realizacji projektów w ramach PO KL (min. 1 rok),
   •  Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
   •  Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
   •  Wysoka kultura osobista,
   •  Zaangażowanie,
   •  Dyspozycyjność.

Oferujemy:

   •  Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
   •  Pracę na odpowiedzialnym stanowisku, przy ciekawym projekcie.

Oferty zawierające CV w wersji podanej na stronie www.wup.lublin.pl,  list motywacyjny wraz z propozycją stawki miesięcznej brutto prosimy przesyłać na adres e-mail: projekt@nadzieja.lublin.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Stowarzyszenia do dnia 31 grudnia 2012 roku do godziny 12.

    Wzor CV.doc


AKTUALIZACJA (07.12.2012)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW grudzień 2012 ... (więcej)


Informujemy,

że dyżur specjalisty ds. finansowo-księgowych zaplanowany na dzień 28 listopad 2012 zostaje przeniesiony na dzień 30 listopad 2012 w godz.: 12:00 - 17:00


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW grudzień 2012 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO grudzień 2012 ... (więcej)


INFORMACJA

Informujemy, że zgodnie w wytycznymi kwalifikowania wydatków w ramach projektów współfinansowanych z EFS, IW(IP2) wymaga przy zakupie używanych środków trwałych (np. samochodu) "oświadczenia" zbywcy dotyczące pochodzenia zakupionego sprzętu.

Przedstawiamy Państwu wzór takiego oświadczenia, jednocześnie informujemy, że datą wystawienia oświadczenia powinna być data zakupu sprzętu.

     Oswiadczenie zbywcy dotyczace sprzetu uzywanego.doc

Prosimy o dostarczenie w/w oświadczeń do dnia 23.11.2012 do godz. 13:00. Oświadczenia proszę składać w biurze projektu.


OGŁOSZENIE

ROZLICZENIE WSPARCIA FINANSOWEGO

NA ZAŁOŻENIE SPÓŁDZIELNI SOCJALNEJ

treść ogłoszenia:   Ogloszenie7.pdf


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW listopad 2012 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO listopad 2012 ... (więcej)


INFORMACJA

W związku z wyrażeniem zgody przez IW (IP2) na rozszerzenie katalogu wydatków kwalifikowalnych w ramach wsparcia pomostowego, informujemy, iż za miesiąc październik można uwzględnić wydatki na paliwo zakupione do samochodu służbowego, rozliczone i udokumentowane zgodnie z poniższymi dokumentami:

1.   Sposób dokumentowania:

Koszty paliwa - do pomostowek.pdf

2.   Wzór ewidencji przebiegu pojazdu:

http://www.wskazniki.gofin.pl/8,200,1,przykladowy-wzor-ewidencji-przebiegu-pojazdu.html


OGŁOSZENIE

Poszukujemy lokalu na punkt doradczy:

   Ogloszenie - lokal na punkt doradczy.pdf


INFORMACJA

Doradztwo w zakresie marketingu odbędzie się w dniach: 30 i 31 października 2012 r. w godzinach 13.00-18.00

U W A G A 

Od 30 października do momentu znalezienia nowego lokalu na Punkt Doradczy spotkania z doradcami i trenerami zatrudnienia wspieranego odbywać się będą w Biurze Projektu przy ul. Abramowickiej 2 F.


INFORMACJA

Informujemy, że w dn. 29 października o godz. 9:00 odbędzie się spotkanie w Punkcie Doradczym ... (więcej)


INFORMACJA

Informujemy, że nastąpi zmiana terminów godzin doradztwa z zakresu marketingu i z zakresu pozyskiwania środków finansowych ... (więcej)


DODATKOWE   INFORMACJE  i   WYJAŚNIENIA
DOTYCZĄCE   ROZLICZEŃ
PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO.

1.     Wypłata kolejnej transzy  wsparcia pomostowego jest uzależniona od prawidłowego wydatkowania środków finansowych za poprzedni okres.

2.     W celu rozliczenia podstawowego wsparcia pomostowego spółdzielnie mają obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające ich poniesienie, tj.:

- kopie faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej,

- kopie dokumentów potwierdzających odbiór wykonania prac,

- kopie dokumentów zapłaty: wyciągów bankowych z rachunku spółdzielni lub przelewów bankowych potwierdzających dokonanie płatności,

- kopie innych dokumentów wymaganych przez Stowarzyszenie „NADZIEJA” (w przypadku płatności gotówkowych potwierdzeniem zapłaty jest dokument Kasa Wypłaci (KW) wraz z jego potwierdzeniem w Raporcie Kasowym (RK) za dany miesiąc).

3.     Kopie wszystkich dokumentów muszą być oznaczone datą i potwierdzone przez spółdzielnię za zgodność z oryginałem.
 


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW październik 2012 ... (więcej)


ZATRUDNIENIE WSPIERANE

HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO październik 2012 ... (więcej)



Przypominamy o obowiązku rozliczenia otrzymanego podstawowego  finansowego wsparcia pomostowego.
(więcej)


AKTUALIZACJA (17.09.2012)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO wrzesień 2012 ... (więcej)


AKTUALIZACJA (17.09.2012)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW wrzesień 2012 ... (więcej)


AKTUALIZACJA (07.09.2012)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW wrzesień 2012 ... (więcej)


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW wrzesień 2012 ... (więcej)



HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO wrzesień 2012 ... (więcej)


AKTUALIZACJA (14.08.2012)

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW sierpień 2012 ... (więcej)


AKTUALIZACJA

HARMONOGRAMU DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO sierpień 2012 ... (więcej)


AKTUALIZACJA

HARMONOGRAMU DYŻURÓW SPECJALISTÓW sierpień 2012 ... (więcej)



HARMONOGRAM DYŻURÓW TRENERÓW ZATRUDNIENIA WSPIERANEGO sierpień 2012 ... (więcej)


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW sierpień 2012 ... (więcej)


Lista wniosków którym przyznano dofinansowanie na założenie spółdzielni socjalnej (więcej)
 
17 lipca (wtorek)  godz. 12.00
spotkanie z trenerem zatrudnienia wspieranego
ul. Szewska 4
 

9 lipca (poniedziałek)  godz. 16.00
spotkanie z trenerami zatrudnienia wspieranego

Spotkanie z trenerami.pdf


Dokumenty dotyczące wsparcia pomostowego dla uczestników projektu (więcej)
 
KOMUNIKAT

Informacja o wyborze kandydatów na stanowisko Trenera zatrudnienia wspieranego

Komunikat - wybor trenerow.pdf


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW lipiec 2012 ... (więcej)


OGŁOSZENIE

Nabór na stanowisko Trener zatrudnienia wspieranego

Ogłoszenie - trener zatrudnienia wspieranego.pdf


DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW czerwiec 2012 ... (więcej)


Przedłużenie terminu składania wniosków (więcej)
 

Rozpoczynamy nabór wniosków o otrzymanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej na założenie spółdzielni socjalnej (więcej)
 

Załączniki do Wniosku o przyznanie środków finansowych na założenie spółdzielni socjalnej (więcej)
 
DORADZTWO

HARMONOGRAM DYŻURÓW SPECJALISTÓW maj 2012 ... (więcej)


SZKOLENIA

HARMONOGRAM SZKOLEŃ kwiecień 2012 ... (więcej)


INFORMACJA

Wybór doradców do prowadzenia punktu doradczego w ramach projektu „Aktywni na rynku pracy”

Kandydaci na doradców.pdf


INFORMACJA

Informujemy, że wybór doradców do prowadzenia punktu doradczego w ramach projektu „Aktywni na rynku pracy” zostanie ogłoszony na stronie internetowej 27 marca 2012r.


SZKOLENIA

ZAKTUALIZOWANY HARMONOGRAM SZKOLEŃ marzec 2012 ... (więcej)


OGŁOSZENIE

Poszukujemy lokalu na punkt doradczy

Ogłoszenie2.pdf


OGŁOSZENIE

"Nadzieja" Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Uzależnionym Od Alkoholu poszukuje doradców do prowadzenia punktu doradczego w ramach projektu „Aktywni na rynku pracy” współfinansowanego z EFS – PO KL 7.2.2.

Ogłoszenie.pdf


SZKOLENIA

HARMONOGRAM SZKOLEŃ marzec 2012 ... (więcej)


LISTA OSÓB

zakwalifikowanych do projektu ... (więcej)


DORADZTWO

DORADZTWO INDYWIDUALNE luty 2012 ... (więcej)


SZKOLENIA

HARMONOGRAM SZKOLEŃ luty 2012 ... (więcej)


SZKOLENIA

Temat: Zakładanie spółdzielni ... (więcej)


24.01.2012 (wtorek) godz. 10.00

   Wszystkie osoby zainteresowane założeniem spółdzielni socjalnej zapraszamy na spotkanie rekrutacyjno-informacyjne, które  odbędzie się:

- we wtorek 24 stycznia 2012 r. o godz. 10.00

w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F.


SZKOLENIA - GRUPA I

Temat: Radzenie sobie ... (więcej)


03.01.2012  godz. 10.00

   Wszystkie osoby zainteresowane założeniem spółdzielni socjalnej zapraszamy na spotkanie, które  odbędzie się:

- we wtorek 3 stycznia 2012 r. o godz. 10.00

w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F.


UWAGA  !  SZKOLENIA  !

- wtorek - 27 grudnia 2011 r., godz. 9 - 15

- środa - 28 grudnia 2011 r., godz. 8 - 15

- czwartek - 29 grudnia 2011 r., godz. 8 - 15

Świetlica Stowarzyszenia "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F

Obecność obowiązkowa.


20 XII godz. 10 , 28 XII godz. 10

   Wszystkie osoby zainteresowane założeniem spółdzielni socjalnej zapraszamy na spotkania, które  odbędą się:

- we wtorek 20 grudnia 2011 r. o godz. 10.00

- w środę 28 grudnia 2011 r. o godz. 10.00

w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F.


9 XII, godz. 13 - SPOTKANIE REKRUTACYJNE

   W związku ze zbliżającym się zakończeniem procesu rekrutacji w ramach projektu "Aktywni na rynku pracy" wszystkie osoby zainteresowane zapraszamy na ostatnie spotkanie rekrutacyjne, które  odbędzie się w piątek 9 grudnia 2011 r. o godz. 13.00 w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy!


   Spotkanie informacyjne w ramach projektu "Aktywni na rynku pracy" odbędzie się 26 listopada 2011 r. o godz. 10.00 w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy!


   Spotkanie informacyjne w ramach projektu "Aktywni na rynku pracy" odbędzie się 29 października 2011 r. o godz. 11.00 w Stowarzyszeniu "Nadzieja" przy ul. Abramowickiej 2F. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy!


   W dniu 1 września 2011 r. "Nadzieja" Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym Uzależnionym Od Alkoholu rozpoczęło realizację projektu „Aktywni na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

   Celem ogólnym projektu jest reintegracja społeczna i zawodowa 24 osób wykluczonych społecznie zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego poprzez wsparcie ich rozwoju kompetencyjno-społecznego i przygotowanie do zatrudnienia.

Cel ten zostanie zrealizowany poprzez realizację następujących celów szczegółowych:

-   podniesienie poziomu umiejętności / kwalifikacji zawodowych, aktywności zawodowej 24 osób wykluczonych społecznie poprzez działania szkoleniowe i doradcze,

-   podniesienie pozycji zawodowej i zmiana niekorzystnej sytuacji 24 osób wykluczonych społecznie poprzez przygotowanie ich do prowadzenia podmiotu ekonomii społecznej,

-   wzrost zdolności do zatrudnienia 20 osób wykluczonych społecznie poprzez praktyczne przygotowanie do pracy i zatrudnienie w podmiocie ekonomii społecznej, dzięki przyznaniu środków finansowych na założenie spółdzielni socjalnej i wsparcie pomostowe.

W projekcie będą mogły wziąć udział osoby fizyczne zamierzające rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w formie spółdzielni socjalnej. Będą one mogły skorzystać z następujących form wsparcia:

a)  doradztwo (indywidualne i grupowe) oraz szkolenia umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia spółdzielni socjalnej,

b)  przyznanie środków finansowych na założenie spółdzielni socjalnej do wysokości 7 500,00 zł na osobę (członka spółdzielni socjalnej) dla 20 założycieli spółdzielni socjalnej,

c)  wsparcie pomostowe obejmujące finansowe wsparcie pomostowe wypłacane miesięcznie w kwocie do 1 317,00 zł dla 10 założycieli spółdzielni socjalnej, połączone z doradztwem oraz pomocą w efektywnym wykorzystaniu przyznanych środków.

   Informacje na temat projektu można uzyskać bezpośrednio w Biurze projektu (ul. Abramowicka 2F, Lublin), pod nr telefonu 81 743 91 11, na stronie internetowej www.nadzieja.lublin.pl/aktywni oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej projekt@nadzieja.lublin.pl.

 
 
  .